søndag 17. januar 2010

YES (Videoinnlegg - tips om oppbevaring og behandling av smykker)

Jeg klarte det!! (med hjelp fra bloggers guider som er lagt ut på youtube)
Men jeg har altså ikke redigert slik som jeg skulle. Rett og slett fordi jeg fikk alt ordnet etter at jeg hadde begynt å laste opp klippene (som tok en stund)
Dessuten hadde disse tre sammen blitt for stor til å laste opp.

Vel, jeg håper tipsene mine hjalp noen. Legg gjerne igjen en kommentar om det var nyttig, om man vil ha flere av denne type klipp, andre typer eller flere i det hele tatt. Setter pris på tilbakemelding.

Ja, jeg har lagt merke til at jeg ser litt snål ut på video *le*, og at leppene mine ser ekstremt tynne ut (noe de ikke er...?!). Og er det bare meg som føler at stemmene våre blir omgjort til barnestemmer med en gang de kommer på "tape"?

Hehe ;)



1 kommentar:

Aina sa...

Det var knallsmart! Man ser hva man har SAMTIDIG som de ikke floker seg!