fredag 8. januar 2010

Kvinnfolk og tomflasker er det verste jeg veit!

Da var jeg fortsatt syk, men på bedringens vei.
Men livet kan ikke stoppe opp grunnet litt sykdom. I dag måtte jeg ned å bytte en genser på H&M før det var for sent, og samtidig ta turen innom Expert for å kjøpe et videokamera mens det enda var på tilbud.
Planen var å få det i svart slik at det matchet mobilen og kameraet mitt, men det var dette de hadde igjen, og det gjør forsåvidt ingenting i og med at blå er min yndlingsfarge.

Vel, når jeg var på senteret, gikk jeg forbi Carlings. Dette skulle jeg ikkje ha gjort.. Vel, vel...

Senteret krydde av småjenter i alderen 12-15. Ikke noe gale med de, annet enn at av mange av de var typiske småbitcher i dongeritights, svære boblejakker, de største veskene man kan finne på markedet, og dette er bare noe av det. Ikke det at det forhåndsdømmer folk, men man får denne følelsen av dem når de er høylydt, banner og steiker, glor, og går rundt å selger noe de tydeligvis nettopp har kjøpt på H&M til yngre barn som går rundt. Er glad jeg ikkje var på det bitchnivået når jeg var på den alderen... De begynner jo tidligere og tidligere! Huff.
- Smile!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Merket først nå at du har begynt å blogge igjen. Kult :D Du får ta med deg det nye fancye kameraet på trampetten en gang :P

Gleder meg til å se deg igjen på treningen :)
Hilsen en hemmelig beundrer ... :P

Cathrine sa...

ELIN!!! Hahahaha!!