onsdag 27. januar 2010

My Super Sweet Sixteen - MTV

Jeg blir litt småkvalm av å se på dette programmet. For de som ikke har sett det, så handler det altså om ungdommer (flesteparten som fyller 16, men også 15-18 år) som skal lage et heidundranes selskap for vennene sine siden de fyller år. Vel, de minner meg litt om Heidi Alexandra Olsen. Bortskjemte mennesker som får alt de peker på. Og til tider ufattelig dumme. Så en jente seinest i dag som ikke visste hva en kelner var. Man må jo bare le litt. Irriterende, men likevel underholdning. Akkurat som bloggen til Heidi.

De får ta plukke seg ut en flunkane ny bil, og har de villeste festene med innleide her og der, underholdning og alt det man kan tenke seg. Guttene vil gjerne gå til fotografen å få laget de råeste bildene som kan henge rundt i hele lokalet (det kan ikke helt kalles lokale, det er heller hele hotell og den slags), mens jentene skal minst ha 2 klesskift. Kjoler fylt med diamanter og krystaller og det man kan tenke seg.

I tillegg er de de mest selvopptatte og "selvdiggende" her på jord! "Jeg er best, alle elsker meg, jeg er penest, alle vil være vennen min" osv. *puke*

Blir helt oppgitt. Foreldrene har et budsjett på flere hundre tusen. Sjalu? Misunnelig? Absolutt ikke, klarer meg helt fint,
takk.

Dette går på MTV.. Tidspunkt vet jeg ikke, men det går jevnlig, og jeg ser på når jeg kommer forbi det.




1 kommentar:

Anonym sa...

no syns jeg du begynner å bli litt heidi aleksandra sjøl:P