torsdag 28. januar 2010

Strikking og makramè...



Det er kjekt det! Har drevet å strikket siden jeg gikk i barnehagen, hehe. Men desverre har jeg ikke ofte tid til å sette meg ned å strikke så mye lenger.. Eller, når jeg har tid til å sette rumpa ned litt, slikt som nå, så føler jeg for å slappe litt av. Jeg strikker gjerne når jeg tar en tur ut på øyen (hytten). Jeg har drevet med et par sokker i evig tid nå, blir liksom aldri ferdig. Er ferdig med èn sokk, og den andre er litt under halveis. Greien er det at det er tynt garn, og pinnene er forholdsvis tynne. Oppskriften på disse, pluss noen votter jeg ikke er begynt på enda, fant jeg her. Disse labbene er ganske kul. De er lang, men likevel ganske løs. De er beregnet til at du skal kunne ha de litt krøllete nedover leggen og ankelen. Pynteullsokk.

Ellers, liker jeg å lage armbånd og smykker. Av alle typer, inkludert makramè. Har blant annet laget et svart smykke med kors, eget design ;) ) som kunne sees på den smykkevideoen lenger nede) Nå holder jeg på med samme type bare hvitt...  Det også er noe jeg har holdt på med litt, er bare det at man må sette av litt tid om man først skal sette seg ned med det

Spørsmål?
Legger forresten kanskje ut en video eller innlegg ang noen gode sminkeprodukter snart =)

Ingen kommentarer: