torsdag 21. januar 2010

Sykemeldt nå, ja. Men 70% på "Accessories"







Da var jeg sykemeldt, og går på en pencilin en stund framover. Mmm! Men jeg var altså hos legen i dag, og tenkte jeg skulle innom tatovøren min først for å planlegge de to neste tatoveringene, siden jeg først var i byn (og mest sannsynlig ikke skal inn igjen før jeg er frisk). Dette var jo da planlagt at jeg skulle gjøre i morgen, men det har da gått i vasken. Vel, han var ikke der, så jeg fikk litt tid til overs før jeg hadde time hos legen. Jeg gikk innom sjokoladebutikken min og kjøpte litt godt, og deretter videre inn på "Accessories". Der hadde de i dag mye fint og billig. - 70%! Jeg kjøpte for 213,-, men sparte altså over 500,-!

Seinere i kveld kommer det innlegget om Body shop-produktene jeg snakket om tidligere

Ingen kommentarer: