torsdag 21. januar 2010

Chips'n tester Body Shop produkter

Jeg har ikke fått testet de i mange dager enda, men jeg kan da fortelle hva jeg forløpig er kommmet fram til. Jeg fant ikke kvitteringen igjen, men har en ca pris. For alle tre produktene, betalte jeg rett over 400,-

Produkt #1: Neroli Jasmin Body Mist


Dette er da en frisk duft man sprayer på kroppen etter har dusjet eller badet. - Ja, rett å slett for å få en ren, frisk duft uten parfyme.
En mystisk duft er å finne på denne flasken. Gjerne litt tung, men samtidig lett og frisk. Vanskelig å sette fingen på hva det dufter av, men det er nok en spennende duft av blomster.
Denne kostet rett over hundrelappen et sted, mener jeg.






Produkt #2: Vitamin E eye cream

                 Dette er da, som dere ser, en øyekrem. - Noe
                 alle burde bruke. Denne reduserer fine linjer,
                 poser og mørke ringer. Øyekrem er det ikke bare
                 eldre som trenge, noe man gjerne får inntrykk av
                 er beregnet til. Man bør begynne ung. Øyekrem
                 er for å redusere og forebygge. Man vil ikke
                 angre på dette når man runder 30.Huden rundt 
                 øynene er ekstremt tynn og skjør. Ikke bruk
                 vanlig fuktighetskrem, denne er altfor tung.
                 Tuben er liten, men holder lenge. Bruk lite
                 om gangen. Ikke gni inn, men "dabb" det
                 forsiktig på. Morgen og kveld
                 130,- ca
                











Produkt #3: BLUE CORN 3-in-1 deep cleansing mask



Er beregnet for fet til normal ut. Dyprensende. Skrub og rens.
Lite info på boksen, men en maske bør brukes 1-2 ganger i uken, og siden det er skrub, bør du væte ansiktet før du begynner. La det stå i ca 3 minutter før du skyller. Lukt av citrus og noe jeg ikke kan sette fingen på. 140-150,-
Håper dere likte dette!

1 kommentar:

Aina sa...

Jeg har også eye creamen =) *like Body Shop*