søndag 31. januar 2010

Søndag

Da har jeg satt rumpen litt nedpå foran bloggen... I dag har jeg gjort litt av hvert. Jeg våknet og kastet i meg noe frokost. Jeg skulle trene, og  visste at det krevdes litt måking i innkjørselen, utenfor inngangsdør osv. Men da var da helt vilt med snø som hadde dalt ned. Jeg måkte og jeg måkte - i over en time, og flyttet sikkert et tonn med snø. Så var det bilen som sto for tur. Når den endelig var klar, så var det avgårde-kåre ned på trening... Etter endt trening bar det hjem for å lage en bra etter-trening mat, samt proteintilskuddet. Veldig viktig det! Fyrte i ovnen, satte på noen maskiner med klær. og satte meg ned å så I am legend. Og det er bare en hel VANVITTIG film!!! Elsker den!!! Nervepirrende, trist, you name it. Nå har jeg vasket opp, skiftet gardiner på kjøkkenet, og nå lurer jeg på om jeg skal sitte filmen på for andre gang, hehe. Ta meg noe godt og drikke og kose meg. For i morgen begynner jeg ikke før kl 09:00 (!), noe som er luksus! For i morgen skal jeg på kurs.

Ang sminkeopplegget. Video eller tekst/bilder? Stem

Ingen kommentarer: