lørdag 2. januar 2010

Det store korslaget!!!


Ja... Er det noen som følger med på dette? Jeg fulgte med som bare det nå første sesong.. Og i dag begynner det på an igjen.
ME N, jeg skjønner ikke helt utvalget av kjendiser i år... Det er tre stykker jeg aldri har engang hørt om. I skrivende stund husker jeg ikke navnene. Første "kjendis" er denne mørke kvinnen med halvbarbert hode. De to andre er de to rapperne som visstnok er norges beste og mest kjente. Vel, jeg har verken sett eller hørt om dem før. Og TO ledere for koret? Lite kult, synes jeg. Hehe...


Og legg merke til at under presentasjonen av disse korlederne, så er de alle "norges beste" av et eller annet... Yeah.. Well...

1 kommentar:

Yvonne sa...

enig. Jeg har hørt om få av de selv.. Litt rart utvalg, kanskje de ikke fikk noen andre til å være med.. :)