søndag 17. januar 2010

God morgen!

Ah, det er så deilig å komme seg opp om morgenen! Men det glemmer jeg når jeg ligger i sengen. Det er så deilig å stå opp, slappe av, gjerne gjøre noe fornuftig som jeg skal no; henge opp to maskiner med klær. Man får så mye ut av dagen! Èn time har  mye å si på morgenen. Et av mine nyttårsforsettere; Stå opp tidligere i helgene.
Nå sitter jeg her med Bonanza, mitt yndlingsprogram da jeg var yngre på morgenen. Og syntes alltid Joe var så søt.
Jaja, jeg sitter nå her med min hylle-te. (Vel det er ikke akkurat hylle-te. Det er Forest fruit, men de har hylle-te i "Tante Pose". Der er bare så fint å si at man drikker...... "Tar meg en kopp hylle-te"

Vel, det var denne videoen jeg hadde laget og skulle legge ut. Nå tenkte jeg å bare legge de ut (er tre klipp) uten å ha få de fikset. Få ta det  neste gang.. MEN! Her inne på "nytt innlegg" ser jeg ikke noe sted man trykker for å legge til film!!! Hva gjør jeg? Det må da være mulig!

1 kommentar:

Anonym sa...

du må sikkert legge de ut på youtbe:)
og så linke de her