lørdag 9. januar 2010

Vaske, rydde - rydde, vaske

Nå går jeg rundt å rydder, vasker og koser meg. Nei, jeg har faktisk ikke noe imot å rydde - tvert imot! Jeg får en god følelse. Jeg kan si en fredagsettermiddag når arbeidsdagen nærmer seg slutt "nå skal jeg hjem, lage en god kopp te og rydde!" Jeg liker å ha det strøkent rundt meg, og jeg er nok en perfeksjonist på det området også.. Når flatene er ryddet og rein, liker jeg ikke å sette ned et glass, pc eller annet. For da er det ikke like ryddig lenger, hehe. Komisk.

Nå tørker jeg støv, vasker bad, støvsuger, rydder vekk de siste sporene fra julen 2009, og tar ned julegardiner. Jeg betaler ikke leie her hjemme i heimen, men gud bedre hvor mye tid de sparer på å ha et ryddefantom hjemme.

Såklart, rydding er nok ikke alltid like gøy. Noe jeg ikke liker å gjøre, er å rydde på plass klær inn i skapene! Noe dritt. Har nok noe med at jeg har så mye klær at det er såvidt plass. - Eller.. Kanskje for lite skap-plass til klærne ;)

Forresten; jeg ser at de fleste blogger har mange bilder av nettopp bloggeren. Alt fra vanlige bilder til dagens antrekk. Jeg har ekstremt få bilder innpå her av meg, og jeg må nok innrømme at det å stå å ta bilder av meg selv, redigere, legge ut osv er ikke helt min greie. Hva sier dere? Legger ut en aldri så liten avstemning om saken.

Men nå har jeg litt mer rydding og... klær (bah) å gjøre.
- Prates!

Ingen kommentarer: