lørdag 30. januar 2010

Diverse

Nå sitter jeg å spiser rester fra i går. MmmmM, det er godt. Kyllingfilè, ris, wokede grønnsaker, steikt sjampinjong (eller noe i den dur) og en herlig soppsaus. Men en dæsj fløte og creme fraich, ble det hele toppers.

Nå sitter jeg å ser Jurassic park 3 på tv2 filmkanalen. Liker det!
Og samtidig tenker jeg på dette sminegreiene jeg skulle snakke om.. Lurer på om jeg skal ta det via bilde og tekst eller video.. Video er mindre arbeid, men. Hva tenker folket?

Og en ting til; jeg ser at leserantallet synker litt på den bloggurat-telleren. Jeg vet at den teller antall forskjellige lesere i uken. Jeg vet ikke hvordan den funker, men hvordan kan det synge mitt i uken? Jeg tenkte at det evt sank første dagen i uken. Har noen peiling på dette?

Ingen kommentarer: