søndag 28. februar 2010

Sol og frokost

Da har jeg nettopp inntatt dagens frokost, etterfulgt av melk og te. Har tent litt telys for kosens skyld, og har endelig fått fyr i ovnen.. Den kan være litt umulig innimellom.
Snart skal jeg ta å rydde litt, og deretter kle på meg og fikse meg litt, for i dag skal jeg nemlig ta å hjelpe noen av dansejentene mine + med en dans de skal låne av meg. De skal nemlig vise den fram på skolen for foreldre osv. Spennende.
Deretter, blir det nok sikkert enda litt mer rydding etterfulgt av pakking. Skal jo til Geilo i morgen og blit til onsdag - kurs i jobbsammenheng :) Det blir greit, men vet ikke hel hvordan jeg skal pakke. Det er kaldt å gå ute - iskaldt faktisk. Så jeg må velge mellom det å enten ta en tykk jakke, eller en tynnere skjelljakke og heller ta tykkere klær. Blir nok førstnevnte i og med at vi er inne mye av tiden. Håper jeg får plass til alt. Er bare 3 dager, men er greit å ha klær til på dagen, og deretter kunne skifte så man ikke ser helt slask ut på hotellet. To par sko må til. Varme sko til å traske utendørs, og et annet type skopar til å kunne gå inne med uten at du ska traske med vintersko på middagen. Så vi får nett sjå :)

Snøen er ikke like fin når den er måkt
Skrivest!

Ingen kommentarer: