mandag 1. februar 2010

Lite bloggideer for tiden

Da sitter jeg her og ser litt på tv mens jeg drikker et glass brus - fordi jeg fortjener det, hehe...

Laget meg noen gode smørbrød isted... Og de er skikkelig gode. Disse laget vi en gang i en fransktime på ungdomsskolen i 9 klasse. Hadde praktisk fransk et år.

Vel, disse består helt enkelt av en skive, creme fraich/ cottage cheese og pizzaost-4 oster.

Hiv dette i ovnen på 175grader til osten er smeltet. Jeg synes det er godt. Kanskje spesielt i begynnelsen for noen. En god og nøytral smak. Creme fraich er det vi brukte på skolen, men hin dagen kjøpte jeg feil, og dermed ble det noen skiver md cottage cheese på... Dette er like godt, men cottage cheesen er gjerne litt mer smak på.. Bra etter trening, da denne er full av proteiner.

Har ikke bilder av disse skivene, men bør prøves =)

Ingen kommentarer: