tirsdag 16. februar 2010

Flere videoinnlegg?

Aller først, så ser dere sikkert den nye headeren min. Den var det Yvonne som laget til meg, og jeg er veldig fornøyd. Tusen takk,Yvonne =)





Da sitter jeg her og ser Miami INK, noe som er et kongeprogram. Og ellers bare slapper jeg an. - Deilig. Litt forberedelse til dansingen på TenSing'en, og kanskje jeg setter på en film. Går ikke opp på øvelsen før rundt kl 20, så har god tid. Igjen - deilig!





Noen som likte og fikk noen tips fra forriges innleggs video? Håper noen likte det, og vil svare på spørsmålet som er til høyre -->





Ellers; Dere MÅ se http://cdon.no/film/revolutionary_road-4079546 (Revolutionary road)


Veldig bra film! Linken ble litt dum, skriver innlegget i et gammelt "format".


- Og som dere ser på cdon.com-linken, så er altså filmen til 59,-!


Search - revolutionary road - Her er sangene som er med i filmen


Tilfeldig bilde... - Sommerkonserten 2008... Se de guttene... De beste :)






Ingen kommentarer: