fredag 26. februar 2010

Snart ny bloggvideo

Da var det endelig fredag, og jeg sitter nå å nyter et glass kald cola, og venter på at filmen "40 year old virgin" på tv3.
Dagen har bestått av jobb som alltid, etterfulgt av en treningsøkt, vask av bad, vask av meg selv og middag.

Etter trening, så jeg at de hadde billig smågodt på Europris. Jeg tenkte at jeg ville ha noe godt å knaske på når jeg reiser på kurs til Geilo mandag til fredag, så jeg tenkte som så at jeg like gjerne kunne kjøpe det da til en billig penge. Mye godt hadde de også =) Samtidig, fant jeg en stor hårklemme som jeg skulle ha til mamsn. Jeg betalte og gikk deretter til bilen og kjørte hjem. Idet jeg parkerer og skal ta fatt i tingene mine, så ser jeg at klemmen mangler. Og det går opp for meg at jeg kun tok posen med snop. Oppgitt som jeg var, var det bare til å komme seg ned igjen for å hente det gjenglemte. Heldigvis hadde ingen tatt den, og de hadde lagt den til siden. Men jeg kom meg hjem igjen...

Ellers i dag, parkerte jeg faktisk på Straume (sartor) når jeg skulle jobb.. Grunnet at parkeringen på Storavannet aldri blir brøytet. Jeg satt fast på onsdag som jeg har allerede skrevet om, og jammen meg sto jeg ikke fast torsdagen også - på morgenen.. Sto midt på plassen og kom verken fram eller tilbake. Heldigvis da bussen kom, kom både bussjåføren, en jeg jobber med, og en annen sjåfør som skulle inn på plassen, for å skubbe meg på plass... Utrolig nok, kom jeg meg enkelt ut igjen på ettermiddagen.

Og utenom det, kjenner jeg at hvertfall den ene av de to nye tatoveringene klør noe hinsides. Men det er fy-fy å klø!

I morgen kommer et nytt videoinnlegg - denne gang om leppeprodukter. Håper dere liker det =)

Ingen kommentarer: