søndag 21. februar 2010

Da var det søndag ..

.. Og inntar faktisk litt sjokolade mens jeg skriver! Ser ut, og det snør og snør og snør og snør! Vinteren tar aldri slutt i år, ser det ut til. Gjør ikke meg så mye egentlig - liker snøen... Men jeg gleder meg stort til sommer og shorts!

Men seinere i dag kommer mamsn hjem fra kurs, og da venter svineribben pappa skal lage. Gleder meg!

Ellers, så har det vært lite blogging den siste tiden. Sliter igjen med ideer.

Den neste uken blir vel som vanlig med masse å gjøre. Og neste mandag igjen, reiser jeg på Geilo og blir til onsdagen. Skal på kurs i jobbsammenheng. Da blir det lange kursdager, men etterfulgt av god mat, fint hotellrom, ekstra kaldt miljø, mye klær, og gode kaffepauser. Gleder meg =) Transport opp og ned blir tog på komfortplass. MmM!

Og i går gjorde jeg noe veldig kult igjen =) Legger ut bilder om noen dager

Tilfeldig bilde. Gjengen på bålgrilling og aking på Øyen (hytten)
Minste "nevø" - (hunden)
Nest minste nevø
Tom
Pappa

1 kommentar:

Marius :D sa...

S.V.: Lukte best den Zac frisyren, men probleme er at jeg har litt krøller xD