onsdag 10. februar 2010

Diverse - snart videoblogg!

Da var jeg kommet meg hjem, og skal snart plante beina i eg god slaskebukse og ullsokker. For nå skal det ryddes  =) Kom hjem fra jobb, kastet i meg middagen, og deretter bar det til byn en liten tur for å ordne noe hemmelig =)
Vel, tv'en er satt på i bakrunnen, nettopp spist en liten sjokolade faktisk, og etterpå venter ost og kjeks! Deilig! 
Har vært lite blogging den siste tiden. Dette er grunnet ekstra travle dager, lite bloggideer og ellers tull i disse dager. Vi får håpe det bedrer seg.

Forresten , jeg sliter med å laste opp bilder på face. Den begynner å laste, men avbryter midt i... Noen som vet hvorfor og hvordan dette kan ordnes? For da kommer nemlig bilder fra Vinterfestivalen 2010.

Denne helgen skal jeg ta en storrengjøring, og gleder meg =) Det kommer til og med en videoblogg som jeg har lovet
Tilfeldig bilde fra VF - *Heiagjeng*

Ingen kommentarer: