tirsdag 2. mars 2010

Kurs på Geilo

Da sitter jeg å slapper av i sengen på hotellrommet. nettopp fullført eksamen, og forhåpentligvis gikk det greit. I morgen er det toget hjem igjen rundt 12, etter en liten runde med siste praksisdel på kurset.

Hotellet er kjempeflott, og masse god mat. Vi snakker servering hver pause. Luksus!

I går var det en velkomstpils, levende musikk og kjekke mennesker.

Det blir en del kurs for tiden. Fram til i morgen blir jeg her, neste uke blir det 4-5 dager på Sandsli, og deretter 5 dager her på Geilo igjen. Blir bra, det.
Når jeg kommer hjem, er det fortsatt vinterferie for de som har det, og dvs at jeg har fri fra andre aktiviteter som går.. Litt til til meg sjøl er greit innimellom :)
¨
Slappe av


Utsikt fra rommet
Noen som vil se en ny video til helgen?

1 kommentar:

Aina sa...

Ahh, det hotellet har jeg og vært på. Nydelig!