onsdag 3. mars 2010

Slapp

Nå er jeg bare så slapp, sleten og uten lyst til noe at jeg vil bare gå å legge meg...

Ankom togstasjonen i dag rundt 3, og da var det bare til å ta all bagasjen og dra seg bort til bystasjonen. Og der ventet en halvtimes venting på neste buss. Så kom jeg hjem til tomt hus fordi folk har vært på øyen, men der ventet ikke gode nyheter... Mine 4 fisker var død. Og av en eller annen merkelig grunn... Huff, det var ikke kjekt... Så var det bare til å dra seg ut for å hente ved, og bli ute å måke en stund. - Kom inn, fyrte i ovnen, og hev seg i dusjen.

Har vært noen veldig fine dager på Geilo med flott hotell, nydelig mat, fantastisk vær, kjempegreie folk mm. Heldigvis er det bare halvannen uke til jeg skal opp igjen, og da er det for 5 dager :)
Eksamen ble tatt en dag tidligere, og fikk den tilbake i dag. Den gikk veldig fint, heldigvis.
     Hadde med meg kamera på tur, men det ble ikkje til at det ble så mange bilder. Skjerpe meg til  neste  
     gang.

I morgen bærer det tilbake på Sture, men jeg kjenner på formen at det er bra det er snart helg. Misunner de som har vinterferie. Nå venter jeg bare på helligdagene i påsken

Nå har jeg spist kylling og potetbåter/kuler til kvelds, og kjenner jeg er god og mett. Og endelig er Farmen begynt..! Det har jeg fulgt med på siden første sesong.

Ingen kommentarer: