søndag 7. mars 2010

Ny uke på vei

Da var jeg tilbake. Har vært noen dager uten blogging grunnet litt prioritering og få ideer. Skulle hatt med meg en skriveblokk hele tiden, for jeg kan gå rundt å blogge i hodet mitt, men når jeg setter meg ned foran pc'en, så er det meste blåst vekk. Men slik er det nå.

Har nettopp spist pytt-i-panne og hvitløksbaguett. Gud bedre, hvor godt pytt-i-panne er. Kunne spist og spist og spist!

Før middag, var jeg på møte - et møte som fikk meg til å se litt lysere på ting. Så vi får se hva som skjer.

Den kommende uken blir det kurs mandag til torsdag, så det blir kun èn dag på Sture - halve dagen med arbeid, og resten går til litt evaluering, forberedelser og gå gjennom "pensumet" som jeg har. Og så var det helg igjen, etterfulgt av 5 dager på kurs på Geilo. Gleder meg! :)

Jeg skrev at det skulle bli en video denne helgen, men jeg så at jeg ikke hadde så mye annet å lage video om for øyeblikket. Har litt baser og underlag å kunne snakke om, men ikke så veldig mye, så vi får nesten bare se.
Men nå skal jeg forberede meg litt til dansingen. Det har seg slik at vi har kun èn øvelse igjen før det er lørdag (en liten øvelse til der) og deretter, blir det ungmesse på søndager. Må lære meg resten så jeg kan få lært resten av jentene den siste delen. Jeg har ikke vært så flink til å øve selv denne gangen (dans tatt fra nettet), men det skal nå gå denne gangen også.

Ingen kommentarer: