torsdag 11. mars 2010

Ahhhh!!!

Da var endelig kurset over, og jeg kom meg hjem tidlig. HERLIG å slutte av litt tidlig! Dagen i dag vil nok bestå av trening og litt.... ja, rydding..... Nå sitter jeg faktisk å inntar litt sjokoladekake og te, mens jeg slapper litt av. - Deilig.

Og i dag skal jeg rett og slett se "Paradise" igjen. Ja, "alle" ser på det, og det er mye rask. - Men det er spennende, fordi det skjer alltid noe drama, du håper at den og den skal ryke ut osv. Jeg fulgte hele forrige sesong, og det var da avhengigheten begynte. I år bestemte jeg meg for å ikke se - men jeg ser. Velvel, så gale er det ikke. Det er ikke som om jeg sitter å ser tv så mye.

- Men når jeg tenker meg om, skal jeg på jobb til vanlig tid i morgen.. Så vi får se, kanskje jeg må se reprisen på tv3.no i morgen

Ingen kommentarer: