lørdag 2. juli 2011

Har aldri sett noe lignende!

Har dere noengang sett en så fin orkidè? Fargen er enda penere i virkeligheten. Yndlingsfargen min er blå, og jeg elsker orkideer, så vi er et perfect match!
Denne er ikkje blå fra naturens side, but still; nydelig!

Ellers har været vært herlig i Bergen i dag, og det nytes når det kan!

Forresten; når jeg har en bekledning som jeg kanskje synes er verdt å legge ut her, sliter jeg med å ta bilde. Det er ikke lett å ta en bilde av seg selv i fullsize - og klare å gjøre det bra. Jeg finner aldri et sted å sette kameraet! SHIT! Den ender som oftest med (eller alltid) at jeg ikke engang gidd å prøve. Jeg skulle hatt min personlige fotograf.

Tips?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Elsker orkideer. Min favorittblomst! Fikk en blå orkidè i gave en gang. Her http://misjelle.blogspot.com/2011/01/mine-fine-orkideer.html har eg lagt ut bilde av noen av disse fine blomstene som eg har hatt :)

Cathrine sa...

De var flott! Elsker orkideer og blomster generelt! ^^