mandag 11. juli 2011

IsaDora neglelakk

Til å være en som bruker lite neglelakk, bruker jeg litt penger på det. Har gått til innkjøp av tre nye. I tillegg har jeg en fra samme serie i gult.

Det jeg liker med disse, og derfor bruker litt penger, er de duse, men likevel freshe fargene, i tillegg til det lille shimmeret de har.

89,- pr. stk.

Hva synes dere forresten om det nye designet mitt? Er det brukbart? Skriften tar gjerne litt tid å venne seg til, men jeg tror det skal gå bra. - Det er ikke det værste skrifttypen å lese av, tror jeg =)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Isadora har mange fine neglelakker de ;) Skriften er fin den, kun litt vanskelig å lese det som står om deg til høyre i feltet her!

Cathrine sa...

Skal se om jeg klarer å få det endret. Takk for tilbakemelding ^^,

SaraCrohnsAlexandra sa...

jeg elsker skriften! Skulle gjerne hatt den på min egen blogg. men finner den ikke :S