søndag 10. juli 2011

Hva er oppi...?

Jeg har tidligere laget en video som handlet om hva jeg gikk å bar på oppi vesken min. Her kommer en skriftlig versjon for de som ikke har sett videoen, og også endret innhold til en viss grad.

Vesken har jeg som oftes med meg. Jeg er blitt avhengig av å ha visse ting med meg, og da synes jeg at det er greit å ikke gå å bære på alt dette fjaset eller stappe lommene full. Men et lite unntak er gjerne når jeg skal ut å handle eller shoppe. Da er det greit å slippe å ha den, bokstavelig talt, hengende over seg.

Innholdet kan variere litt, men det er som oftest det samme det går i.
Vesken er av merket Bjørn Borg, og den betalte jeg vel rundt 7-800,- for for 1-2 år siden. En kort og en lang reim på den. Liker den!

Jeg har vist tidlgere at jeg har gjerne en bok i vesken, og slik er det fortsatt. Men grunnet fagprøven, er for tiden skjønnlitteraturen byttet ut med faglitteratur. Ellers er det avtaleboken min, Ipod'en, og mobilen. Man finner også alltid drops av noen slag samt tyggis. Det er et must, spesielt på jobb. Du finner som oftes en pose med snacks, for tiden en nøtt- og fruktblanding - usaltet. Så må vi ikke glemme allergipillene mine og B-vitaminene + repsils til min ofte dårlige hals. Smøring til leppene må man ha, og såklart en liten pose med salt og pepper. -You'll never know what to expect... Du finner også id-kortet/adgangskortet mitt til jobb + nøkler og en drikkeflaske med vann. Av og til finner man en liten toalettveske med nesten-nødvendige ting, spesielt om jeg har hatt en travel morgen. - Og ikke minst; fliseklemmer.

Egentlig skulle jeg hatt solbriller liggende oppi der, men jeg tar aldri å kjøper noe å oppbevare de i. Riper? - Nei takk! - Men jeg går alltid forbi disse "boksene" og tenker "nææh, jeg tar det en annen dag". - Slik går nå sommeren...

Ingen kommentarer: