lørdag 9. juli 2011

Henne bør dere få med dere

Jeg følger noen faste blogger, og her er en av de: http://misjelle.blogspot.com/. Dette er da en blogg av en person med navn Elizabeth Michelle, og her kan du stort sett lese om èn ting. - Makeup! Jeg har forstått det slik at den store lidenskapen her er neglelakk og øyenskygger. Her får du også se makeup-looks og negledesign. Så hvis du interesserer deg for dette, liker tips innenfor denne katagorien, ja da er denne bloggen den rette for deg! =)

Jeg er selv ikke en neglelakkperson, det går isåfall mest i fransk manikyr. men det hender av og til at jeg slår meg løs. Derfor liker jeg også å stikke innom denne bloggen. Her får man nemlig sett det meste av farger, og jeg tar meg selv innimellom i å falle for fargeutvalget hennes. =)

For dere som har lest litt innpå min egen blogg, har dere forstått at jeg interesserer meg også for øyensminke, så da er det også greit å stikke innom hennes blogg for å snike litt på farger, butikker hun handler i osv.

Så denne bloggen er verdt å titte innom. Do it, do it! =)

Jeg tok å lånte et bilde fra bloggen hennes for å demonstrere hva det går i. Håper det går greit =)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tusen hjertelig takk! Dette varmer <3 Setter utrolig stor pris på at du har skrevet dette innlegget!

Unknown sa...

Elizabeth er herlig :)

Cathrine sa...

Bare hyggelig! Er bare kjekt! =))