mandag 4. juli 2011

Jeg får ta å dra den med...

Klokken er snart 22, og det vil si at natten og sengen nærmer seg. Som dere helt sikkert har skjønt og sett (for dere som har lest litt tidligere) så er det snart fagprøvetid, og derfor skal jeg nå tvinge meg selv til å ta med meg en fagbok inn i sengen. Markørtusjen skal også henge på.

Ikke misforstå, jeg er veldig glad i å lese faglitteratur og sluke til meg alt av lærdom av fakta. - Men nå har det seg slik at boken jeg driver med nå, er rett og slett en meget tung bok å lese på med tungt, tungt stoff. Konsentrasjonen må være på topp, og du kan bare glemme å engang prøve å lese om du er littegranne trøtt.. Derfor skal jeg nå entre sengen før dette skjer. Jeg har så ekkelt mye fagstoff jeg må repetere den siste måneden at jeg bare må, må, må prioritere og sette av så mye tid som overhodet mulig.

Jajaja, jeg vet! - Mye mas om denne prøven her nå. Men nå har det jo seg også slik at den er mye i fokus for min del nå, så.... Dere får bare holde ut. Skal se om jeg klarer å få til noen bedre innlegg snarest.

Forresten... Det er nå sommerferie for x-antall deler av befolkningen... But still, må biblioteket stenge så tidlig fordi? Og holde helt stengt på lørdager...?? Det vil si at jeg må finne andre steder å ty til om jeg skal kunne få en absolutt god readingsession. Noen er kanskje vel kjent med formelen "Lesing + hjemme + fristelser = FEIL" ?

Ingen kommentarer: