torsdag 30. juni 2011

Bedre

Nå halsen mye bedre, men formen er fortsatt ikke helt i hundre. Siste dag for denne gang på Kollsnes er i morgen. Det har vært en fin uke, og jeg har møtt flotte mennesker. Vel, nå ligger Kollsnes bare 10 minutter unna Sture, og siden vi nå er slått sammen, så regner jeg med å se folk litt nå og da. (Vel, det kommer jo an på hvordan min framtid på Sture ser ut). Jeg har også samarbeidet mye med en tidligere klassekamerat som jobber der ute. Vi hadde siste år på skole sammen, og vi fra starten av plassert sammen som jobbpartnere. Heldige var vi som begge fikk jobb i Statoil - og de kun 10 min unna hverandre.

Det er godt å kunne dele litt kunnskap og erfaring med en som ligger helt likt som deg selv i forhold til "tidspunktet" i utdannelsen. - Ja, vi skal faktisk ta fagprøven samtidig. Den nærmer seg med stormskritt, og da er det godt å ha en som er like nervøs som deg, hehe...

Stort mer har jeg ikke å si i dag. Klokken flyger fra meg for tiden, og det er kveld og leggetid før jeg vet ordet av det. Litt slitsomt igrunn... Og det hjelper ikke stort på at jeg burde ha lest, men at jeg er så slapp for tiden at jeg verken har lyst eller ork til det. Men igjen; her er det bare til å pushe seg selv.

Ingen kommentarer: