torsdag 2. juni 2011

Strekker ikke til.

Det er ekstra mye å drive med for tiden, og da går det utover opplegget her på bloggen.

Vel....

Her er haugen med bøker som som bare ligger å venter. Disse skal jeg sluke i meg så snart fagprøven en overstått og bestått. Øverste bok, "verden uten oss", er jeg halveis i, men det er del hundre sider liggende utenom =)

Nå venter sengen, for i morgen har jeg, som vanlig, en del på tapeten.

Ellers, så har jeg tatt ny piercing i øret.
Jeg vil påstå at det ser mye bedre ut i virkeligheten. 
Vondt? Ja, men jeg har kjent verre. Øret har roet seg en del, men det er fortsatt litt vondt og hovent 7 dager etter at den ble tatt. Men det er bare til å være flink til å rense og holde fingrene unna, så går det veldig greit. Etter en del hull og tatoveringer, så har jeg fått teken på denslags, hehe.

.....Det var mye stål som skulle gjennom mye brusk..... 

Etter 2 måneders tid skal jeg få skiftet kuler og evt kortere stang.

Ingen kommentarer: