torsdag 23. juni 2011

Mange slag.

Formen er fortsatt ute av drift, men den kommer seg. Jeg tror den er i oppstartsfasen igjen.
Så... Det er jo Sankthans i dag, men lite skjer for min del. - Thank you, Mr Form....
Men nå kjenner jeg luktet av kjøtt, så da blir det nok snart mat å få hvertfall. - Dagen blir ikkje gale skal du se.

Jeg bruker litt tid på å tenke litt kaker. På søndag blir det nemlig familiebesøk for å feire min 20års dag som var for litt siden. Da blir det mildt sagt en hel haug med mennesker. - Ja, som også er matvrak i grad 3, så det blir nok å ta fatt i i helgen. Det blir litt forskjellige type kaker + litt småting som muffins, eller cupcakes da, med frosting og denslags. Kan ta bilder og legge de ut når alt dette er ferdig. Uansett, det er litt arbeid å sette seg ned å regne ut hvor mye som skal handles inn av kremfløte, rømme osv osv. Eller; arbeid og arbeid... Bare dørganes kjedelig.






Read you later, alligator

1 kommentar:

Linn Marita - På Slanker'n! sa...

Wow, så stilig blogg du hadde!
Sv: Tnåå :D Takktakk! Buksa er kjøpt på Cubus :)