tirsdag 21. juni 2011

Så var det på an igjen.

Formen er igjen ikke bra. Den har vært mindre bra i en uke nå, og plutselig i dag slo halsen ut. - Og når halsen monger seg, ja da trekker den formen og hodet med seg ned i dragsuget. - Ja, utenom tempen da, den går opp. Vi får nesten bare se det an i morgen. Akkurat nå føler jeg meg elendig, så jeg ender nok ganske snart i sengen. Hvis det ikke blir jobb, så blir det uansett fagprøveøving i form av lesing.

Uansett, jeg har begynt å samle på noe nytt. Noe som jeg har siklet litt etter i noen år nå. Nemlig Willow Tree serien. Ja, jeg vet det er en, igrunn, gaveserie. En gave med mening. Vel, ett sted må jeg begynne. Dessuten kan jeg jo kjøpe til meg selv og figuren fortsatt ha mening. Og.. Vel... jeg vil ha alle, hehe....


The Quilt
Sleep my child and peace... peace...
Covered in love and keep... keep...


399,-

Ingen kommentarer: