søndag 26. juni 2011

Brukenes?

Hva synes dere om haremsbuksene? Det er nok en god del som har èn eller flere liggende i klesskapet sitt... Jeg har selv èn helt enkel i svart. -I mer dressbuksestoff. Er veldig glad i den. Men så har jo man disse med mønster og forskjellige farger.. Før har jeg vært litt skeptisk. Men jeg tenker som så at med det rette tilbehøret, de rette fargene o.l, så kan det bli ganske bra. Jeg er veldig for den rocka stilen, så hvis man da tenker seg f.eks harmemsbuksene som er svarte og hvite i mønster, en kul singlet eller noe i den dur og tøffe, svarte, høyhælte sko, ja da hadde det kunne blitt ganske kult! For meg er det viktig å balansere. Men en så heftig bukse, kreves litt minimalisme på resten at tøyet.. Gjerne en overdel på et trykk på, et kult smykke og/eller armbånd, men det er det. Mindre er mer. - Hehe...

Vel, det blir ikke noe bilde. Jeg finner nemlig ikke et bilde av typen bukse jeg liker. Og akkurat nå orker jeg heller ikkje å stikke innom alle nettbutikkene...

Hva synes du om disse buksene?

1 kommentar:

Linn Marita - På Slanker'n! sa...

Jeg har også kun denne ene som du har sett. Hadde et par før, men de sleit jeg ut BIGTIME! Haha :D De er så komfortable å gå i.. Og det tar vel ikke lange tiden før jeg har "gått ut" nybuksa mi å :P Damn you, goodiepants!