lørdag 21. mai 2011

Lørsdagskveld? Nah, lite av det...

Etter endt vaffelsalg i dag, sitter jeg her ganske trøtt igrunn. Orker ikke å gjøre stort. I morgen er det søndag, og da bærer det ut på jobb igjen for 12-timer skift. Slik går det altså fram til til og med torsdag. Vi nærmer oss også Sommerkonsert'en med TenSing'en, og det vil si at helgene framover blir hardkjør, og ukedagene blir det samme. Koregrafien på dansene er heller ikke ferdig enda. Bah...

Det blir nok ikke video på hvertfall noen dager... Kanskje fredag.

Nå skal jeg snart ta å pakke sakene i og med at jeg bor på jobb, eller Kollsnes da (gassanlegget) når jeg jobber.

Har i flere dager hatt lyst til å krølle håret bare for å føle meg litt fresh og for å variasjonens skyld. Men orker jeg det? - Nei... Planen var også å lese til fagprøven når jeg var ferdig på jobb. Orker jeg det? Nei... Men jeg må trosse meg selv der.

Men de har treningssal og diverse diverse der ute, så jeg skal nok få opp energien. Det hjelper alltid på litt.

Ingen kommentarer: