søndag 6. februar 2011

Ting må gjøres

Se på det der! For et rot!
Men nå ryddet jeg den nettopp, så da er det greit. Jeg har et stort behov for en organisert veske, men av og til går det i do. Jeg kan tilføye at jeg for noen år siden ikke brukte veske, men etterhvert fikk jeg behov for å ha ting med meg. - Og lommene ble for små. NEI, jeg er ikke en dullik, men jeg har et behov for å ha med meg dropsene mine, tyggispakkene mine, girlsstuff, boken min, avtaleboken min, kulepenn, rosiner osv. Trenger jeg å si mer?

Jeg liker også lure duppeditter. Se f.eks bare på denne her

Flere som har linker til lure duppedingser?

_______________________________________________________________________________

Under sykeperioden sin nå nylig, stoppet heller ikke denne gangen livet opp, og Cathrine måtte ut å gjøre ærend til tross for dårlig form. Do I look happy?

Ingen kommentarer: