torsdag 3. februar 2011

Oppdatering

Hei!









Ser dere hva dette er? Ja, det er sykemeldingen min. Men jeg er tilbake for fullt på mandag, og da har jeg ikke tenkt å være syk før hvertfall etter fullført fagprøven.

Formen er litt bedre, og jeg klarer faktisk å være i bevegelse i mer enn 5 min, så jeg slo til med å lage en rask sjokoladefondant (som jeg har drømt om i flere uker).
Samtidig tente jeg nå bare litt lys og denslags bare for stemningens skyld.

 








Nei, dette er ikke bæsj, det er altså bare et dårlig bilde av den bedre kaken. Ikke tro jeg gidd å dandere fatet bare for å legge ut et bilde her, hehe!


Nå sitter jeg godt plantet i sofaen i andre etasje, men kjenner hodet dundrer litt forsiktig. Kanskje jeg ligger i sengen om ikke altfor lenge.

1 kommentar:

idamrk sa...

SVAR FRA WWW.IDAMRK.BLOGG.NO : du vil få svar på dette i løpet av dagen :) lager et eget innlegg om alle spørsmålene