fredag 25. februar 2011

Har en ekkel følelse.

De fleste har nok fått med seg at båten Berserk og mannskap er savnet.
Kjenner jeg har en ekkel følelse i magen. Føler meg nesten litt bundet til denne båten og menneskene som har vært og er mannskap på den. Jeg har da alltid fulgt med på disse episodene som gikk før. - Og som fan, så har jeg nå generelt sett fulgt litt med.

Jeg bare håper at alt står bra til med dem. Dette med flåten var da litt ekkelt. Men vi vet jo ikke hva som har skjedd. Det kan være mange grunner. Men jeg prøver å se litt positivt på det. Hadde nå denne båten ha sunket, så hadde det nok vært tegn til dette - som vrakrester og alt som kan flyte. Til nå, så har de kun funnet ting som har hørt til denne redningsflåten.
Les siste nytt om søket her

1 kommentar:

Terje Sandvik sa...

Kul hjemmeside du har;)

Vi krysser alt vi har for Berserk!!