søndag 27. februar 2011

Blir ikke stort...

...å si i dag. Har hatt styremøte med folkene, samt fått ryddet en del ute.
Ellers, så flyger flesteparten av tankene mine til Berserk i disse tider. Har ikke helt klart å holde fokuset på det jeg har holdt på med i helgen. X-antall timer har gått til å sjekke nettaviser hvert 5 minutt, og i tillegg følge med på disse gruppene på facebook. Ting ser ikke så lyst ut, men har fortsatt håp.

Nå skal jeg få se om jeg får løsrivet meg fra pc'en for å få fullført ryddingen etterfulgt av kvelds bestående av semulegrynsgrøt. I morgen er det jobb igjen, og arbeidsdagen skal avsluttes med et møte for å begynne å planlegge litt av tiden fram mot fagprøven. Er klar for å jobbe ekstra hardt i noen måneder framover nå.

En sang som passer bra i disse tider.

Ingen kommentarer: