tirsdag 22. februar 2011

Body Comfort Heat Pack

- Det var det jeg kokte nylig =)





Dette er da "varmepute" som man bruker på kroppen mot stivhet, ømme muskler osv. Denne jeg har avbildet her, det er den typen jeg har. Den er da i hovedsak beregnet på skuldrene, og da også en flapp som går opp på nakken. - Funker også veldig bra rundt kneet. Av andre former, finner man blant annet et hjerte og mindre firkanter. Man kan ha de i hanskene sine, varme seg på de, massere med de og mye mer.

Min lukter forresten mint, men den kan også fåes i nøytral og lavendel.
De funker så enkelt som at man "vrir" på en rund sak av kirurgisk stål og VIPS; det "iser" seg. Denne saken varmer seg da opp til hele 53 grader, og varer rundt da en time. - Det er da lurt å ha på seg en tynn genser eller lignende mellom den og huden. Når varmen er gått ut, så har man da igjen en stiv "frostet" sak som man må koke i 7-10 min for å avkjøles før den igjen er klar for bruk.

Denne kan også fryses i noen minutter for å brukes som ispose, Bra, hva?

Igjen; den er genial for avslapping, for vonde muskler og lignende. - Nei, jeg selger ikke disse, men de er så fantastisk at jeg bare MÅ dele dette med dere. =)

Jeg kjøpte denne i London for 34.99 pund, dvs litt under 350,-.
Kan også nevne at den kommer med livsgaranti - enda bedre!

Jeg er usikker på hvor dere kan få kjøpt dette, men mener den hvertall skal være lett å få tak i på nettet.

Ingen kommentarer: