onsdag 23. februar 2011

Ny data... Macbook o.l?

Jeg trenger etterhvert en ny pc... Men valget er vanskelig. Jeg er ikkje ute etter den mest avanserte pc'en med minne stort nok til å lagre Norges statsdokumenter, - men en helt standart data.
- Noe jeg er litt kresen på, det er utseendet. Jeg kunne tenke meg en speilblank, svart pc med gjerne litt design. - Eller kanskje en knæsj farge...? (ikke rosa eller babyblå e.l.)

Men er det ikkje slik at en Mac ikke er såkalt pc?

Anywho..... Hva med en slik Macbook? Er det gode greier? Jeg er bare litt redd for dette totalt nye systemet... Jeg liker jo tross alt dette "vanlige".

Kan noen hjelpe meg? Gjerne sende meg nettlinker til produkter? 
Thanks!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Dell har mange pc'r med fine design, ellers er hp veldig bra :)
Jeg har ikke prøvd mac selv, men kan ikke være så dårlig når så mange sverger til det :)

Cathrine sa...

skal ta en titt. tusen takk for tips!

josefineminde sa...

Mac er fantastisk. Jeg lover. ALT er bra med den. Har hatt min i 2,5 år og den er fortsatt like rask (om ikke raskere).

Cathrine sa...

helt sikker? de virker jo ganske fancy, men

imabird sa...

Jeg er anti-Mac, hehe. Selv har jeg HP Pavilion Entertainment PC og er stor fornøyd. Den er passe stor, sort og blank. Også lyser logoen når den står på, kult!

Cathrine sa...

hehe! ender med at jeg tar en vanlig pc =) må bare velge først. tusen takk for tips ^^