mandag 14. februar 2011

Back! - Og videre til Geilo

Da var jeg tilbake etter en kongetur til London! Herregud, så kjekt det var! Bra shopping, kjempefolk, god mat, flott hotell, gøye kvelder og netter and so on! Må gjentas!

Kom hjem i gårkveld i 21-tiden, og da var det bare rett hjem for å tømme det meste fra kofferten for å så pakke bagen.
I morges reiste jeg nemlig til Geilo. Sitter nå (som dere sikkert skjønner) på hotellrommet og slapper av. Har gått i ett de siste dagene, så det ble tidlig kveld i dag. Første dagen på kursene her oppe begynner normalt
sett rolig, heldigvis. Nå er magen god og mett etter tre retter, så nå hopper jeg snart opp i sengen.

Jeg hater forresten å pakke... Det er så stress å planlegge sko og klær for både dag og kveld flere dager i forveien. NÅ er det nok pakking for en stund.

Jeg har forresten en del gøye bilder fra turen, og jeg hadde tenkt å få de inn på pc'en når jeg satt her på Geilo.
Men hvem glemte kablene? - Ja...

Ingen kommentarer: