torsdag 29. desember 2011

Julero

Håper alle har en fin romjul!

Selv var jeg en tur på hytten fra i går til i dag. Utenom dette, benytter jeg anledningen (dvs romjulen) til å kunne slappe av med god samvittighet. Dette innebærer blant annet gode bad, gode bøker, litt julegodt og kaker innimellom og tid med familie.

Jeg har ikke kommet igang med noe trening etter julaften, men jeg synes at det, for en gangs skyld, er litt godt å bare kule an' helt. - Til tross for at jeg kjenner at det kribler i kroppen etter å få gjort noe.
- Ja, jeg har jo faktisk fått noen spørsmål om hva jeg egentlig driver med på den fronten der. Det kan jeg heller skrive litt om i et innlegg en annen gang.

Velvel, jeg må vel igrunn ta fatt på saker og ting før 2011 er omme. Ganske raskt etter det nye året har startet, er det blant annet minst 3 stk danser som må være laget nok på til å i det minste starte på.

Forresten; dere bør få med dere juleserien "Mildred Pierce" på NRK1 kl 2150 med Kate Winslet.
- Epidsode 3 (?) av 5.
Jeg fikk med meg 1 episode ved en tilfeldighet hin dagen, og den var virkelig verdt å bruke tiden på.
Gårsdagens episode gikk jeg glipp av, men hvis jeg har rett i at nr 3 kjøres i dag, så er det ingen krise.

Anbefaler folk å sette seg ned å se denne.

Ingen kommentarer: