fredag 2. desember 2011

2. desember. - Det begynner snart

Hei, folkens!

Da var snøen endelig kommet til Bergen by, og jeg håper den holder seg her i lang tid. - Det er bare litt, vel og merke, men det er nok til å øke julestemningen med noen hakk. Været er hvertfall steinkaldt!


I går var dagen stappet, så det eneste jeg fikk tid til, var å sette meg ned før jeg la meg og spise litt julekaker. (Ferdigkjøpte)
- Jajaja, det skal bakes egne julekaker, men det er bare 2 desember enda! I dag er jeg litt usikker på hva desember fører med seg av juleforberedelser. I morgen lurer jeg på om det skal bli litt julegaveshopping.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg begynner å bli stresset allerede selv om det bare er 2. desember. Jobber jo i en skikkelig julebutikk og selger julegaver (og pakker inn) hver dag, hele tiden o.O