mandag 26. desember 2011

De siste dagene

Håper at alle har hatt en fantastisk Julaften og noen deilige dager deretter.

Det ble ikke mye skriving her de siste dagene. Lysten var mer på det å gjøre den siste finishen før den store dagen.
- Ja, det ble faktisk forberedelser til siste liten. Pga posten ble to julepresanger forsinket, men de kom faktisk akkurat på Julaften. Flaks! Dessuten fikk jeg en pakke med 4 bøker fra Amazon flere dager tidligere enn det jeg hadde forventet.

Uansett; på lillejulaften kom vi oss ut i skogen for å finne et fint juletre. (Hos en juletreselger, vel å merke)

Noen dager før det, prøvde jeg meg på seigemenn - eller seigefirkanter da...
Planen var å få fram noen grønne, gule og røde med smak av jordbær/kiwi, tutti-frutti og melon. Men midt i prosessen tok jeg samme flaske med essens to ganger, så det endte da med kun jordbær/kiwi og tutti-frutti. Det ble en større mengde enn det jeg hadde trodd, og jeg kan love dere at det var ganske mye arbeid, og ikke minst klissete å stå å skjære alle ut og rulle dem i sukker.



De ble hvertfall gode og søt. Det jeg vil forbedre til neste gang, det er å bruke et finere sukker til å rulle dem i. Jeg brukte nemlig farin. Det ble litt i groveste laget da det knaser i munnen når man tygger dem.
I nærmeste framtid, forhåpentligvis, skal jeg få laget et par videoer. Jeg kjøpte nemlig mine første Lush-produkter rett før jul, og tenkte at jeg kanskje skulle ta å prate litt om dem. I tillegg kan jeg jo gjernte ta å vise litt fra hva jeg har fått til jul.

Ha en fin romjul videre!

Ingen kommentarer: