lørdag 17. desember 2011

Styr

God kveld

Nå sitter jeg i sofaen med chips, cola og dipp og slapper av med "The Holiday".
Kakemanndeigen er satt og skal nå godgjøre seg til juleverksted i morgen med tantebarn.

Jeg trodde at jeg kanskje hadde planer i dag, men det endte ikke der det skulle likevel.

I dag var det første gangen jeg var ute blant større folkemengder siden jeg ble syk. Jeg tenkte å se etter litt gaver, få handlet litt og få kjøpt noe kubbelys før de forsvant fra hyllene.
- Hjelpes, for en surrik. I dag synes jeg at det er rart at jeg klarte å huske meg selv igjen butikkene.
Et lite hint fra et av dagens surrik: å betale for å så gå ut av butikken uten varene.

Jaja...

Disse kunne jeg ikke gå forbi i dag:


Det er ikke så synlig, men koppen er ujevn i overflaten på utsiden.

2 kommentarer:

cathrine sa...

Ha en fin lørdagskveld, og kos deg med pepperkakebaking i morgen :-)!

Marte sa...

så søt kopp!