lørdag 2. april 2011

Travelt.

Det har vært travle dager. Mer travelt enn vanlig. Men jeg trives slik. Det er derfor jeg nå vurderer å legge inn to nye aktiviteter i hverdagen min. Jeg kommer til å angre på det på dårlige dager, men slik er det. Jeg tror dette kan bli spennende.

Men i en slik hverdag, er det viktig å ta seg tid til å puste. - Slappe av. Da kommer en koselig bad med en godt boblebadekar godt med. Tenn lys og slapp av.


Vi hadde forresten nylig en av de to årlige bingo og kakeauksjonene på TenSing, og da ble det til at jeg stilte opp med en kake. - Pavlova.
Dette er da en kake bestående av herlig marengs, herlig krem blandet med vaniljekrem, toppet med herlige bær. Sammen blir dette en himmelsk lapskaus! Can't get enough!
         I morgen skal jeg hjelpe en kusine med hennes datters dåp. Da blir det kaffekoking, dandering, servering og enda mer. Det blir kjekt. Det er alltid trivelig å kunne hjelpe til og være til nytte.

Ingen kommentarer: