lørdag 30. april 2011

Lørdag

I dag har jeg brukt store deler av dagen med noen av barna jeg trener i både det ene og det andre. Nemlig på Aktivitetsdag. Jeg er nå veldig glad i å ha det litt hektisk og det å være med barn, så dagen har absolutt ikke vært dårlig. Det eneste det var å sette fingen på, var det at vi tilbrakte hele dagen i to haller - i dette herlige været. Men grunnen var rett og slett det at arrangørene har to turnhaller rett ved hverandre, og det er ikke noe anlegg utendørs for å drive med turn. Skal ikke klage på å få være å så gode turnhaller, men det eneste var nå dette været da. (Nå er det slik at det er forskjellige idrettslag som står for Aktivitetsdagen hvert år. Og da kommer det jo helt an på hva man han tilgang på der.
Da mitt idrettslag hadde denne dagen, hadde vi èn hall og anlegg utendørs, men da var vi heller særdeles uheldig med været. - Men det gikk.

Nå skal jeg sette meg ned å begynne på noe til årets konfirmanter mens jeg nyter en slik en:
I tillegg skal jeg slenge beina på bordet... (hvertfall slappe av....):

For noen timer siden hadde jeg Espen innom, et av jordens beste vesener, og fikk tenkt litt guttedans til årets Sommerkonsert. - Og denne dansen skal jeg begynne å lære vekk i morgen. Gleder meg! Alltid like morsomt!

Her er et av de nye innkjøpene de siste ukene. Blondenen er da på ryggen, og blir helt herlig på varme sommerdager.

Her er den tredd over en spisestuestol slik at dere kan få se blondene lettere

Ingen kommentarer: