onsdag 20. april 2011

Mye gjort

I dag var det halv dag på jobb, så da var det bare til å benytte sjansen til å være ekstra effektiv.
På veien hjem fikk jeg svippet innom Ingrid for å få kappet opp ark til konfirmantkortene med papirkutteren hennes (forteller om kortene en annen gang), og deretter stakk jeg innom Sartor senter som også ligger på veien hjem. Der fikk jeg kjøpt litt på The Body Shop, to par bukser og t-skjorter til meg selv, resten av en presang, og litt mer av middagsserviset jeg holder på å få kjøpt inn. Etter litt handling, havnet jeg på "Wok'en" - kinarestaurant og fikk kjøpt med meg middag derfra. Vel hjemme fikk jeg i meg maten.

Været i dag har vært knall, og det har vært reine sommertemperaturene, så da var det bare til å komme seg opp og ut igjen for å få bilen vasket både ut- og innvendig.

- Og alt dette fikk jeg gjort før jeg normalt sett hadde vært hjemme fra jobb. Inkluder også reisetiden hjem fra jobb som er litt.

En ting som var ganske surt i dag, det var denne gave-saken... Jeg har nemlig en pakke som jeg venter i posten. Jeg hadde et sterkt håp om at den kom fram i dag, så mens jeg levde i det håpet, kjøpte jeg resten av gaven i dag. - Joda, det er nå greit det. Problemet er bare det at pakken  kom ikkje i dag. Og pga den "dumme" påsken, så kommer jo den heller ikke denne uken. - Jeg som hadde planer om å ta med meg gaven i morgen og fått gitt den på en gøyal måte... Men nei... Skikkelig nedsig....

Tenkte jeg skulle teste ut Weheartit... Om jeg fortsetter med det, er heller usikkert med tanke på at "alle" andre bruker bilder derfra. Vi får se. Det blir gjerne en nødløsning alle de gangene jeg ikke orker å drive å laste opp fra kamera og mobil.

Ingen kommentarer: