mandag 25. april 2011

En trivelig påske = check!

Påsken har bestått av litt avslapning hjemme samt rydding jeg ellers ikke har fått tatt, og noen dager på øyen - altså, hytten. Der gikk det i god mat, bålbrenning i tønne, påskegodt ATV-kjøring - inkludert sammen med mormor, og mye mer. Været har vært eksepsjonelt med strålende sol og varme nok til å kunne gå i shorts og tskjorte. Med andre ord; deilig!

I går gikk jeg på kino med Veronica og så Hopp. Dette var en koselig påskefilm med til tider litt for barnslig humor, men igjen; koselig og søt.

I dag har jeg fått trent og mikset litt sanger til både det ene og det andre.
Men noen ganger merker man at man absolutt ikke har lyst til å gjøre en ting - men det bare gjøres. Som i dag; å tenke dans.. Var ikke i humør til det. Eller på øyen; male to strøk på en skrivepult med mye småplukkarbeid. Malingen er finito, men ikke miksingen. Men den bør bli det i løpet av kvelden. Men om litt skal jeg sette meg ned å se på Farmen og deretter Teen mom med et glass cola og barmen full av påskeegg. Jeg manner meg nemlig litt opp til kommende uker. Må innrømme at jeg ikke er klar for jobb. Det har ikke vært så mye fri på meg de siste to årene, så da er det så uendelig godt når fri'en først kommer. Men hvis jeg skal tro på værmeldingen, så blir det knallsol og fine temperaturer så langt langtidsvarselet rekker. Da letter humøret noen hakk, og sommerklærne får endelig oppleve sol og varme igjen. Godt er det at jeg har pakket fram sommerskoene.


Bilder fra øyen...

Ingen kommentarer: