mandag 11. april 2011

Det nærmer seg

Da sitter jeg her og lytter til musikk... Michael Jackson går aldri av mote. Herlig!

Ellers, så har jeg laget sjokolademuffins med en herlig frosting og jordbær. Herlig det også.
I dag var jeg på nest siste trening med smådansepartiet mitt. Jeg tror de liker dansen, jeg. De ble spesielt røde i kinnene da jeg fortalte at vi skulle fortsette på dansen etter sommeren med hip og og Justin Bieber.

Utenom det, går det litt i øving til søndag. -Åh, har jeg ikke sagt det? Olsvik Tensing skal opptre på direktesendt tvgudstjeneste palmesøndag, altså 17.april.  Det blir jo spennende. "Gudstjeneste?!" Tenker sikkert dere. Ja =) Nei, kanskje ikke det mest sette programmet, men for oss blir det spennende. Noen ekstra nerver tar plass i og med at ikke det er rom for feiltakelser denne gangen. Faller du, så faller du. Synger du surt, så synger du surt. Har du brokkoli mellom tennene, så... Ja, da har du rett og slett brokkoli mellom tennene.
Der skal vi opptre med to sanger. Èn med barnekoret, og en for oss selv. Ta på tv'en eller radioen kl 1100 søndag 17. april =) En herlig gjeng skal du få se.

Ja, og så har det jo endt opp med at jeg skal synge et vers der da, såeh. Tommelen opp for brokkoli mellom tennene og sure toner. (Nei, vi får da håpe på at det går greit)

Ingen kommentarer: