mandag 25. april 2011

Har du peiling på dette? Lyd...

Jeg trenger igjen litt hjelp. Denne gangen til å velge ut hodetelefoner. Jeg trenger noen med god, god lyd - rett og slett. Jeg har ikke behov for å bruke de på mp3 og lignende, for disse har jeg planer om å bruke når jeg sitter foran pc'en hjemme og bare hører på musikk eller når jeg skal mikse sanger.
Jeg er villig til å betale en del for de, men da er det såklart viktig at de er av god kvalitet og holder til mine forventinger slik at det blir en investering. Men jeg kommer ikke til å betale 2000-3000 for dem.

Så jeg lurer rett og slett på om noen der ute har god peiling på denslags og kan hjelpe meg å velge - gjerne herfra

Jeg liker disse, men de funker vel på pc? Dvs, jeg kan oppnå så god lyd som de er designet for, der? De er vel ikke som på mp3? (les om omtalen litt lenger nede under beskrivelsen.) 
Og hva er dette med forsterker? Er det virkelig nødvendig?

I tillegg ønsker jeg noen med en bra design.

Håper på mange gode innspill!

1 kommentar:

Anonym sa...

Beste for deg vil være Disse: http://www.beatsbydre.com/products/Products.aspx?pid=B3808&cat=1
de koster 3000 orginalt, men du finner de på Finn.no til under 2000 ubrukt.
de er kanskje dyr, men de e virkelig verdt pengene! uten tvil!