torsdag 2. februar 2012

Å tegne eller å ikke tegne.

Helt siden jeg var liten har jeg hatt stor interesse for tegning og maling.
Men etterhvert som årene har gått og tiden forsvinner mellom hendene på meg, har det blitt mye mindre av denslags. - Skulle ønske det ikke ble slik. Jeg har mye utstyr og hadde hatt litt tid til overs bare jeg hadde prioritert tegningen litt mer. Mangelen på motivasjon eller ideer har vært en faktor, men jeg kjenner at at det klør godt i fingrene av og til. Derfor har jeg bestemt meg for å ta med meg en blokk og blyant litt rundt omkring - og ikke minst sette meg ned å tegne litt innimellom framfor å sjekke facebook når jeg først har tid til å sette meg ned å slappe av.

397854_373801882646822_100000510402167_1478249_816422716_n_large
We heart it

Flere som har ting de kunne ønske å begynne på an igjen med?

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg tegnet og malte mye før jeg også. Har hatt lyst til å ta det opp igjen, men er blitt så selvkritisk at det jeg får ned på papir sjeldent blir bra nok :/